جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر رودونا کیارنگ (فاطمه توکلی)
آخرین اشعار ناب رودونا کیارنگ (فاطمه توکلی)
|
<< ستاره هایِ پِی >>
زمین
از عزلتِ ستاره هایِ پی ...
در پیِ کاروانِ زنگ
لیلی به لیلیِ تو
پیاده می برد مرا
به زنگبارِ شب ؛
ـــ ساربان
هودجِ روانِ چشمِ تو
قطره ، قطره ، قطره
می سرد به قلبِ من
از پیِ ستاره هایِ چشمِ تو ...
ای امان !
هرزمان ...
می تپد آسمانِ قلبِ من
پاره ، پاره ، پاره
در پیِ تو
پیشِ پایِ من ...
|
|