جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر رودونا کیارنگ (فاطمه توکلی)
آخرین اشعار ناب رودونا کیارنگ (فاطمه توکلی)
|
دست ها یِ مان ...
دور از هم
از پشت بسته می شود
و چشم ها هم ...
با فرمانِ آتش
پیوند می خوریم !
از جوی هایِ جاریِ مان بر زمین ...
.
.
.
ــــ فردا
از ارتباطِ خونیِ ما
قصه هایِ عاشقانه می بافند ... !
|
|