يکشنبه ۲۷ آبان
برگرد شعری از سکینه تاجمیری (نوا)
از دفتر غزل نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۳ ۰۱:۰۴ شماره ثبت ۳۳۵۵۰
بازدید : ۱۰۸۳ | نظرات : ۷۲
|
دفاتر شعر سکینه تاجمیری (نوا)
آخرین اشعار ناب سکینه تاجمیری (نوا)
|
مستفعلن
حس می کنم دیوار دل بی تو ترک خورده عزیز
در این وجود عاشقم امید هم مرده عزیز
میل نشستن نیست مرغ دلخوشی را در دلم
از بس غم دوری تو دل را بیفشرده عزیز
وقتی نباشی قلب من ناساز گردد با جهان
و از زمین و از زمان قلب من آزرده عزیز
در لحظه ها یخ بسته ام دل خالی از رویا شده
رفتن تو شادی من را با خودش برده عزیز
اندر گمانت خاطرم از عطر تو خالی شده؟!
آن لحظه کو که عاشقت بهر تو نشمرده عزیز؟
یک عمر ماندم عاشقت با اینکه رفتی بی خیال
هرگز نهال مهر تو در دل نپژمرده عزیز
اما دگر تابی نمانده این وجود خسته را
از رنج های فاصله قلب من افسرده عزیز
برگرد بنواز این دلم را با نسیم اشتیاق
گربه فراموشی مرا یاد تو نسپرده عزیز
تو با «نوا»ی آرزو بشکن خموشی مرا
که اشتیاقم را غم دوری تو خورده عزیز
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.