جمعه ۲ آذر
چشمانت شعری از بتول عباسی
از دفتر برای تو نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۳ ۱۴:۳۷ شماره ثبت ۳۳۴۷۳
بازدید : ۵۸۴ | نظرات : ۴۱
|
آخرین اشعار ناب بتول عباسی
|
چشمانت دریاییست ناشناخته
ومن همچون ماهی کوچکی
در ان غوطه ورم...
از بازو بسته شدن لبهایم بخوان
چقدر دوستت دارم.
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.