تقدیم به هم نابیان گرامی
آنانکه آمدند و رفتند
آنانکه آمدند وهستند
دوستان ارجمند
ازبدو تاسیس سایت وزین شعر ناب عدۀ کثیری به جمع اعضاء پیوسته وپس ازمدتی به نحوی از انحاء اقدام به مفارقت نموده اند. وعده ای نیز راسخ واستوار درخدمتشان هستیم
با آرزوی سلامتی برای هردو گروه
بعرض می رساند
سرودۀ زیر درهمین حال وهوا و بر وزن مستفعلن ؛ فاعلاتن گفته شده.
درهجریاران رفته ؛ خون می خورم گاه وبیگاه
دل می شکیبد دمادم؛ زین دردجانسوزوجانکاه
آتش به جان می کشانَد ؛هجران یاران رفته
تن میگدازدشب وروز؛ وزسوز تب می کشد آه
درمجمعی جمله بودیم؛سرمست وشادوغزلخوان
بر روی هم می گشودیم ؛ بابی ز گفتار دلخواه
یکباره از هم جدا کرد ؛ باد خزان برگ و شاخه
در معرض باد پاییز ؛ رفتند هر یک به یک راه
گر چه جدا شد ز شاخه ؛ برگ فراوان ولیکن
مانده شجر ریشه درخاک ؛ همواره الحمدلله
درگردش چرخ گردون؛ طی شدخزان وزمستان
آمد بهار و دوباره ؛ برگشته آن شوکت و جاه
باد بهاری وزان شد ؛ روئید از نو شکوفه
از آنچه بر تو گذشته ؛ آصف نما قصه کوتاه