جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر سیده نسترن طالب زاده
آخرین اشعار ناب سیده نسترن طالب زاده
|
اینجا
خنک ترین آلاچیق قرن
،،،
و برفی
که انتهای مسیرش
شیهه ی سرد اسبان وحشی را
در شیون سخت باد
مخملین و ژرف،،،
بی فریاد میکند...
.
.
.
و انسداد تمام پرواز های مهاجر،،
سر بر سکوت سینه ی من
در
واپسین فصل ِ اسرارامیز ِ یک انکار ...!
|