شنبه ۳ آذر
ستم شعری از ستاره حیدری
از دفتر رهگذر خاطره ها نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۳ ۱۲:۴۵ شماره ثبت ۳۳۳۲۸
بازدید : ۷۱۸ | نظرات : ۵۴
|
آخرین اشعار ناب ستاره حیدری
|
مسیر زندگی پر پیچ و خم شد
ببین بر ما چه اندازه ستم شد
سرور و شادمانی رفت از یاد
غم و اندوه ، افزون دم به دم شد
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
تقدیم به شما
دم به دم هردم دلم می نالد
از غریب و آشنا دلم می نالد
از خودم و بیگانه دلم می نالد
از همه یه مردم شهردلم می نالد
ح-به آیین94/12/22