جمعه ۲ آذر
انروز چشمهایت شعر را آغاز کرد ( اولین شعر تارخ من ) شعری از محسن مهرپرور ( م مهر)
از دفتر مهر نوع شعر
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۰ ۱۶:۵۴ شماره ثبت ۳۳۰۹
بازدید : ۱۱۷۱ | نظرات : ۱۱
|
دفاتر شعر محسن مهرپرور ( م مهر)
آخرین اشعار ناب محسن مهرپرور ( م مهر)
|
از زمان نثر ميگويم
از زماني كه هنوز شعري نبود
شوري نبود
در ميان بيشه ي انديشه ام
رد پاي بچه آهويي نبود
آري
آن روزها
هياهويي نبود
در ميان فصل ها ي زندگي
از نسيم نو بهار بويي نبود
چون ميان دشت گلها ، چون تو ، گلرويي نبود
روزي از روزها نسيمي آمد و
غنچه ي انديشه ام را ، رو به دنيايي سپيدي باز كرد
رو به روي تو
من در آن لحظه نگاهم
جز نگاه تو به هيچ سويي نبود
چون نگاهي ، چون نگاه تو ، به هيچ رويي نبود
در ميان آن لطافت
با نگاهت
واژه ها پرواز كرد
آري
يادم هست
آنروز
چشم هايت شعر را آغاز كرد
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.