جمعه ۲ آذر
عاشق شوم شعری از نرجس کوکب
از دفتر شعرناب نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۳ ۱۸:۴۹ شماره ثبت ۳۲۷۶۲
بازدید : ۷۳۳ | نظرات : ۲۱
|
آخرین اشعار ناب نرجس کوکب
|
چون عشق بدیدم سرگشته و حیران
چون تشنه پی آب دویدم
ای وای به من عاشق معبود نبودم ؟
مدعی یار نمودم
من عاشق مذهب نبودم ؟
بی حال کمی پرسه زنان در پی آن
دغدغه ای ساز نمودم
ای وای به من وای به من
عاشق و عطشان نبودم
چون تشنه پی آب نبودم
دردم ، همه نام است ؟
ذکرم ،همه جاه است ؟
فکرم ، پی نان است ؟
وای خدایا
ذره ای از عشق به خود رابچشانم
آتش زنم این هیمه ی اضداد
ققنوس شوم
ناب شوم
بنده ی نایاب شوم
عاشق و هم یار شوم
چرخم و خورشید شوم
همره سیمرغ شوم
عاشق و هم یار شوم
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.