سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

يکشنبه 9 ارديبهشت 1403
  • روز شوراها
20 شوال 1445
    Sunday 28 Apr 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      يکشنبه ۹ ارديبهشت

      تن به تقدیر نسپارم

      شعری از

      سکینه تاجمیری (نوا)

      از دفتر غزل نوع شعر غزل

      ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۳ ۱۰:۳۱ شماره ثبت ۳۲۵۸۷
        بازدید : ۴۶۶   |    نظرات : ۴۳

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر سکینه تاجمیری (نوا)
      آخرین اشعار ناب سکینه تاجمیری (نوا)

       
      سلام دوستان ببخشید چون تازه الفبای تکنولوزی رادارم یاد می گیرم اشتباه زیاد دارم
      ازجمله فعال نکردن گزینه نقد که آقای خراسانی عزیز لطف کردن گوشزد کردن تا متوجه بشم
      اگه زحمت نیست درخواس نقد برای همه آثار دارم خوشحال میشم از حضورتون بهر ه بگیرم با تشکر


      به درد دوری ات جانا نشان از صبر در من نیست

      نگو با من مدارا کن که قلب من ز آهن نیست

      برای دیدن روی تو بی اندازه دلتنگم

      نکن منعم ازاین هق هق که دلتنگی غَدقن نیست

      چنان عشقت وجودم را تصاحب کرد کین دل را

      دگر از بند عشق تو دمی میل رَهیدن نیست

      جدایی را بکن پرپر،که همراهی کنیم از سر

      مبادا روزی آیی که دگر جانی بر این تن نیست

      مرا دعوت به تسکین کن به یک دیدار طولانی

      که قلب عاشق من به شکیبایی مُزَین نیست

      چنان از عمق قلب خود شدم مأنوس با عشقت

      که اندر غربت چشمت دل من تنگ میهن نیست

      نباشی گر به تقدیرم نگردم رام او هرگز

      که بی نور جبین تو شبم یک لحظه روشن نیست

      حضورت گر نباشد در میان آسمان من

      به سرمای وجود من شباهنگام بهمن نیست

      تو می تابی به دنیایم امید و عشق را هر دم

      اگر باشی دگر هامون قلب من سِتَروَن نیست

      در این بیغوله پر درد، این ایام خشک و سرد

      طراوتهای مهر تو به هیچ  بهار و گلشن نیست

      «نوا»را به گلستان نیست حاجت با وجود تو

      شَمیمِ تو به یاس ونرگس و نسرین و سوسن نیست

       
      ۱۰
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0