جمعه ۲ آذر
آدم عاصی پدر... شعری از علی توکلی
از دفتر طرح چشمان او(امروز) نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۸ تير ۱۳۹۶ ۰۰:۵۶ شماره ثبت ۳۲۵۶۰
بازدید : ۱۶۹۲ | نظرات : ۸۸
|
آخرین اشعار ناب علی توکلی
|
آدم عاصی پدر
مـــثل یک شـــعر فراموش شده غـــمگیــنم
پشــــت چشـمان دلم مرگ غزل می بیـــنم
زنـدگی را به امــــید چه کســــــی باید کرد
نـــسل عاصـــی پدرم ، آدم مرگ آئــــینم
قصه این خانه ی ویران شده این دنیا نیست
غصه این است که من خوب خدا می چینم↓
که خودم ســـیب پراز وسوسه ی حواو...
باغ شــیطـان زده از خاطره ای شـــــــیرینم
سر ســــودای کســـــی روی زمین را دارم
عشــــق ، ای آفـــت زیبای سر بی دیـــــــنم
من به دنــــیای خودم پشــت پراز خنجرهام
من به دنیای شــما شکــل غمـــی چرکــــینم
در دلــم حال و هوای غم پاییـــز بدیــــــست
زاده مرتـــد عصـــیان گـــــــر فروردیــــنم
بعد باران که ترانه به جهان خواهد خواند....
باز هـــــــم تیر کمانی به جــــــــنون رنگینم
□□□
خواب دیدم که شبی عشــق مرا خواهد کشت
دلـــــــــخوش لغــلغه های پســــر ســــیرینم
خنــــــده داراست همه فلسفه هایم ...گرچه
مثل یک شـــعر فراموش شـــده غمــــــگینم
10 مهر 93
علی توکلی
در پناه حق
|
|
نقدها و نظرات
|
با سپاس از لطف حضور ارزشمندتان سلام
| |
|
درود بر شما جناب عباسی بزرگوارم ممنونم از حضور نابتون | |
|
درود ابولفضل جان برادر عزیزم فعلا در قسمت انچه گذشتم سریال برگشتنم هستیم انشالله به زودی با غزل و غزل مثنوی های جدید در خدمتتون خواهم بود | |
|
درود جناب پارکی آفرین بر نظر پاک خطا پوشت باد از حضور و مهمانداریتون در این پست بسیار متشکرم. زنده باشید | |
|
درود بر شما. عمری باشه خط خطی تقدیم خواهم کرد | |
|
ماه بانوی گرامی خانم باقری حضورتان را می ستایم
| |
|
درود بر بانو باقری عزیز از این همه لطفتون ممنونم. زنده باشید و مانا | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.