دوشنبه ۲۸ آبان
رویای خیس شعری از فاطمه سپهری
از دفتر شعرناب نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۵ آذر ۱۳۹۳ ۱۳:۳۲ شماره ثبت ۳۲۱۲۴
بازدید : ۵۵۶ | نظرات : ۳۷
|
آخرین اشعار ناب فاطمه سپهری
|
هیچ وقت نشد درواقعیت دست تورابگیرم...
توبرایم ازعشق بگویی ومن درچشمانت خیره شوم...
نشدتاشریک لحظه هایت شوم ....
فقط عمریست خیال پرداز رویای باتوبودن شده ام....
می گویندرویایی ام...
رویایی میبینم و رویایی فکر میکنم...
اری
من خیال پردازم...
خیال پردازترین عاشقی که دیریست شیرین تر لحظات رافقط دررویا کنار
معشوقه
اش سپری
کرده است...
من بیشتر دل نوشته مینویسم....میدونم خیلی کم وکاستی داره نوشته هام شما ببخشید....ممنون میشم راهنماییم کنید و این دل نوشته ی ناچیز و نقد کنید...متشکر
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.