يکشنبه ۴ آذر
به مرتضی پاشایی شعری از آوا رضایی
از دفتر ردپای معکوس نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲ آذر ۱۳۹۳ ۱۶:۱۱ شماره ثبت ۳۲۰۳۴
بازدید : ۶۹۲ | نظرات : ۲۷
|
آخرین اشعار ناب آوا رضایی
|
کوچ را آغاز کردی
و صدایت تکرار جاریست
همچنان
در شکستن بغض های منجمد.....
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.