شنبه ۳ آذر
خوشبختی شعری از آرزو نوری
از دفتر با تو نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱ آذر ۱۳۹۳ ۰۹:۴۷ شماره ثبت ۳۱۹۷۹
بازدید : ۱۳۱۳ | نظرات : ۱۹
|
آخرین اشعار ناب آرزو نوری
|
همه جا قفس می فروشند!
حتی در استانبول
بین اتاقم و میدان تقسیم
میله ها ایستادهاند
نمی توانم خوشبخت باشم
و بهانه های کوچک
رویای مرا
خراب می کنند
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.