شنبه ۳ آذر
پسر مرجانه! شعری از صفیه پاپی
از دفتر شعرناب نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ ۲۰:۰۳ شماره ثبت ۳۱۸۴۳
بازدید : ۴۲۱۷ | نظرات : ۴۹۲
|
آخرین اشعار ناب صفیه پاپی
|
آوند ساقه های سبز،
لبریز از عطش...
وقتی به دست تو،
با ضرب کینه ای
آن ساقه ها خمید.
داسَت چه پر صدا
در دست تو شکست...
حالا بیا ببین!
آن فتنه های کال
محصول کار توست...
این ریشه نابجاست !
داسَت بگو،
کجاست ...!؟
پ.ن:
1- ریشه های نابجا : ریشههایی هستند که منشا آنها ریشه چه ی جنینی نیست و از قسمتهای دیگر گیاه منشا میگیرند.(مورفولوژی ریشه)
2-آوند : نوعی بافت هادی در گیاهان است که وظیفهٔ ترابری آب و مواد محلول در آن را بر عهده دارد.
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.