جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر مهدی یوسفی نژاد( لولی وش)
آخرین اشعار ناب مهدی یوسفی نژاد( لولی وش)
|
روز بزم من و یاران به صفا آمده بود عشق از پاک ترین پنجره ها آمده بود
حامد آن دلبر ِ جانانه ی این باغستان با کمندش به کمین ِ دل ما آمده بود
ناگهان چشم معطر به گل ِ طوفان شد ! او که با یک سبد از عاطفه ها آمده بود
ماه ِ این انجمنم بود شب افروز ِ عزیز گویی از انجمن ِ شعر خدا آمده بود
غزلم رنگ ز بوی ِ دل عشاق گرفت خسته مجنون که پی ِ لطف به ما آمده بود
شور ِ عرفان چه صفایی به تن ِ بزم نشاند وقتی آن خوب ترین دوست ، رضا آمده بود
همه گفتند که این روشنی از دیده ی کیست ؟! ترکمان بود ، ز خورشید ِ طلا آمده بود
لولی از دوری ِ فکری چه غریبانه گریست وقتی از دور به امید ِ صدا آمده بود !!!!
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.