سه شنبه ۱۵ آبان
اختاپوس (2) شعری از طاهره (میترا) عرب
از دفتر شعر من نوع شعر
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۰ ۰۷:۱۳ شماره ثبت ۳۰۶۳
بازدید : ۱۳۴۶ | نظرات : ۳۱
|
دفاتر شعر طاهره (میترا) عرب
آخرین اشعار ناب طاهره (میترا) عرب
|
به نام خدا
- - - - - - -
اختاپوس
عینک دودی بر چشم
و کلاهی بر سر
که به هر پیچ و خمش
گاه و گناهی گیر است
سر برون آورده .......
بازو در بازوی افلاک فرو افکنده
تا چپاول بکند خورشیدی
که پس ِ ابر ِ فراوان
پنهان .......
غافل از آنکه اگر دست کجش
به لب ِ قبایِ خورشید رسد
آتش سینه یِ پر چاک
زند بر تاکش
و بر آن عینک و
بر فرق و
به پیچ ِ تارک.......
================== اردیبهشت 1390
تقدیم به خواهر نازنینم سارای عزیز
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.