سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403
  • شكست حملة نظامي آمريكا به ايران در طبس، 1359 هـ‌.ش
16 شوال 1445
    Wednesday 24 Apr 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      چهارشنبه ۵ ارديبهشت

      گوهرِ پاکی

      شعری از

      بهروز حبیبی

      از دفتر گلایه نوع شعر غزل

      ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۳ ۱۸:۰۶ شماره ثبت ۳۰۶۲۸
        بازدید : ۶۰۵   |    نظرات : ۲۲

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه

      می کند احساس سنگینی سرم
      غصه ها می بارد از چشم ترم
      لشگر غم بسته راه از هر طرف
      مانده ام تنها درون سنگرم
      زیر رگبار سکوت و سوء ظن
      چیره گشته تیرگی در باورم
      تن حریف خستگی هایم نشد
      بی رمق افتاده ام در بسترم
      شوق پروازی نمانده در دلم
      همچو مرغی بی سر و بال و پرم
      خیره می گردم به سوی آسمان
      این ، نه آن ، پس کو ، کجا رفت اخترم
      بستر رودم دریغ از قطره ای
      تا شود جاری به روی پیکرم
      هیچ آوازی نمی آید به گوش
      یا نمی خوانند هزاران یا کَرَم
      چون بدین حد تیرگی قوت گرفت
      یک منِ عاشق نشست اندر برم
      آن منِ عاشق قلم از من گرفت
      این چنین بنوشت اندر دفترم:
      زین همه بیداد باکم نیست چون
      گوهری را در صدف می پرورم
      گوهرِ«پاکی» که همچون کیمیاست
      زین سبب جان بر سلامت می برم                          
      ۹
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0