جمعه ۲ آذر
من شاعرم در اندیشه ها... شعری از سعید مطوری (مهرگان)
از دفتر تنهایی نوع شعر
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۰ ۰۳:۰۱ شماره ثبت ۳۰۵۶
بازدید : ۱۰۳۱ | نظرات : ۱۹
|
دفاتر شعر سعید مطوری (مهرگان)
آخرین اشعار ناب سعید مطوری (مهرگان)
|
من شاعرم در اندیشه ها
صادقم ومیزنم فریاد
تا خُرد شدن لحظه ها
در اندیشه ی خاطره ها
خواهم گذشت از خیال
تا گویم به همه رازپروانه ها
در شب که نیمه را بلعیده
نیمه ی دیگر در انتظار خزیده
خوشه ی پروین ستاره در آغوش
میزند فریاد از شب
بازشنیدی ونکردی گوش
دیگری دُب اکبر
با پیمانه میدهد نشانه
راه گیر،یارانه نمیخواهد
هوشیاری ارزان می فروشند
انسان امروز بینا اما چو کور
زندگی را چو خار
لحظه هایش زنده به گور
فصلهایش خزان
دیگر عشقی نیست در میان
شاید شقایقی روزی نیلگون
دست برده نیلوفر را
از مرداب کشد بیرون
من تن خسته ام را
با فکر آبی ام
حمام خواهم داد
تو می گویی عافیت
من می گویم به خوشی وسلامت
لحظه هایم سرخ آبی می شوند...
سعید مطوری/مهرگان
از دفتر تنهایی
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.