جمعه ۲ آذر
آخرین شبنم شعری از عباس بر آبادی
از دفتر رویش نوع شعر
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۰ ۱۴:۱۱ شماره ثبت ۳۰۵۱
بازدید : ۹۳۵ | نظرات : ۸
|
آخرین اشعار ناب عباس بر آبادی
|
بعضی وقتها شاید گاه گاهی یا هر از چند گاهی بگذار از اینجا بگذاری
کوچه باغها دیگر فقط کوچه اند و باغبانها گرسنه خروار خروار هیزم
می فروشند
صدای شکنجه آسیاب های بادی بی وقفه ،هر شب خورشید را بی
خواب می کند
و مترسکها با شک به بکارت مزرعه حکم به مرگ چشمه ها
داده اند
و قناتها نیز در حبس بیابانها تنهایشان تکرار می
شود
اما در خاطراتِ اینجا بوی گندم دستانت هنوز سفره ها را به
وجد می آورد و آوازهای صمیمیت چشمه ها را
خبرت کنم مزرعه به آخرین
دانه اش باردار است دور از چشم مترسکان
و ان قنات پایین ده که میگفتی خستگی را از تنت آب خنکش بیرون می کند آخرین شبنمش را نذر آمدنت
کرده است
بعضی وقتها شاید گاه گاهی یا هر از چند گاهی بگذار
از اینجا بگذاری
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.