جمعه ۲ آذر
جاروکش میخانه شعری از عباس یزدی (طوفان)
از دفتر طوفان نوع شعر
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۰ ۰۸:۰۱ شماره ثبت ۳۰۴۶
بازدید : ۱۳۱۲ | نظرات : ۱۵
|
دفاتر شعر عباس یزدی (طوفان)
آخرین اشعار ناب عباس یزدی (طوفان)
|
هر گلی را بوی یارم می دهد می کنم با طلوع هر سحر میخانه جارو می کنم از خم می نی خروشیدن گرفته هرکجا سالها رفته ولی بر قبله اش رو می کنم
چون به باغ او بروید یک عاف هرزه گیاه چاره اش را لاجرم با نیش چاقو می کنم
رنگ و بوی یار من . رنگ شقایق . بوی یاس هرکجا مستی بود سجاده آنسو می کنم
هرکجایی لاله روییدن گرفت از نای نی از تمام لاله ها تجدید نیرو می کنم
فرصتی مانده بیا در جمع مستانه نشین گر بیایی جای تو بر طاق ابرو می کنم
مستی و دیوانگی (طوفان) به پا کرده به شهر هرکه هشیارست در این شهر دست او رو میکنم
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.