يکشنبه ۴ آذر
با اما م خمینی (ره) شعری از اله یار خادمیان(صادق)
از دفتر یاس نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۹ مهر ۱۳۹۳ ۰۸:۱۸ شماره ثبت ۳۰۴۵۷
بازدید : ۴۷۷ | نظرات : ۷۳
|
دفاتر شعر اله یار خادمیان(صادق)
آخرین اشعار ناب اله یار خادمیان(صادق)
|
گشت جهانی به گلی لاله زار
وصف چه گویم گل توحید بار
هر نفس اش ،نفس نسیم بهشت
صورت او سیرت انسان تبار
چشم مرا شرم تماشا نبست
فکر مرا برد برون از مدار
هر غزلی ساز کنم نظم اوست
اوست خدای هنر و ابتکار
شرک ندیدم که به تصویر او
سجده کنم شام وسحر بنده وار
با همگان ساز و بری از همه
دایره ی شعر وبرون از شعار
قطعه سرودی که به وحدت سرود
بنده شدندش عرفا آشکار
هرکه گذارد اثری بی نظیر
هست به آیین زمان ماندگار
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.