يکشنبه ۲۷ آبان
تو را تنهــــــــــــا پرستش می نمایم شعری از فرامرز فرخ
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۹ مهر ۱۳۹۳ ۰۶:۲۸ شماره ثبت ۳۰۴۵۵
بازدید : ۴۸۶ | نظرات : ۲۷
|
آخرین اشعار ناب فرامرز فرخ
|
پنـــــــــــــــاه می آورم من سوی الله
ز شیطــــان بهترین کارم فرار است
-
به نام آنکـــــــــــــــه بخشاینده باشد
به مومن رحمت او بی شمــار است
-
ستایـــــــــش خاص پروردگار است
دو دنیا را ،چه نیکو کردگــــار است
-
که رحمان گشت او ، خلق جهـان را
ولی رحمش به مومن بی شمار است
-
قیامت را یکی حــــاکم ، فقط اوست
و بر مومن در آنجا ، نیک یار است
-
تو را تنهــــــــــــا پرستش می نمایم
و یاری از تو تنها انتظـــــــار است
-
هدایت کـــــن مرا ، بر راه خویشت
همانگونه که نعمت ، در بهـار است
-
نه آنهایــــــــی ، که خشم تو خریدند
نه گمراهی که کارش زار زار است
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.