شنبه ۳ آذر
|
دفاتر شعر احمدی زاده(ملحق)
آخرین اشعار ناب احمدی زاده(ملحق)
|
قسم
به چشمان
ندیده و لب های
نچشیده ات
آهی و ابری بلند
برفراز
چشمان خشکیده ام
کشیدم
.
.
.
قسم به فجر
باران هم که بیاید
از خواب تو بر نمی خیزم
.
.
.
شده ام غرق
در چاه گونه ات
تا از تار گیسوی سیاهت
خود بیاویزم
.
.
.
قسم به صبح
شده ام عکسی در دل ماه
پلنگ ها را به قتلگاه تو کشیدم.
بداهه ای ناقابل تقدیم بانوی بسیار گرامی سرکار خانم دکتر صفیه پاپی گرانقدر با کمال ادب و احترام بابت همه خوب های هایشان
5/10/2014
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.