جمعه ۲ آذر
مردان مرد، مردان عشق شعری از علی ناصری(عین)
از دفتر فصل اندیشه نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۸ مهر ۱۳۹۳ ۰۷:۰۷ شماره ثبت ۳۰۴۳۰
بازدید : ۱۲۸۹ | نظرات : ۴۹
|
آخرین اشعار ناب علی ناصری(عین)
|
مردان جنگ مردان دفاع مردان مرد................
مردان ایستاده در نبرد
پرخروش وسر بلند
با نوای آسمانی
در عروج
ناله هاعاشقی
در امتداد شب با ستاره ها
با نوای کاروان
بستند بارعشق
در راه کربلا
گشتند ،لاله ها
دشتی پراز ترانه ها
با مادران افتخاردرانتظارسرخ
عطر ها پیام ها
در بریده نامه ها
نام و نامه های یار
یار مهربان
یادگار خطه ی بلا
درآهنگ در پرواز بایادها
سر درکنارمولا .........
درخوانند ،فستقم
ایستاده ایم
تا آخرین نفس
درترانه ایم
خاکیم ماهم پای لاله ایم
دراهتزاز پرچمیم
سرخ عاشورا
برمناره های عشق
در برات آزادی
در برات آزدای
وسرود هامان
خوانده می شود به عشق
در لحظه های ختم انتظار
در محضرش
آنجاکه دوستان
آنجاکه عاشقان
آنجا..........درحضور
یار مهربان
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.