جمعه ۲ آذر
نفرین به جنگ شعری از رضا محمد نژادعالی
از دفتر مثنوی نوع شعر چهار پاره
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۳ مهر ۱۳۹۳ ۱۲:۴۳ شماره ثبت ۳۰۳۱۸
بازدید : ۱۸۱۶ | نظرات : ۲۸
|
دفاتر شعر رضا محمد نژادعالی
آخرین اشعار ناب رضا محمد نژادعالی
|
نشسته ایم فاتحه میخونیم
روی یه قبر چند میلیونی
بجای سنگ قبر ،موشک ها
لعنت به تو لباس زیتونی
زنده به گورم وقتی یه مادر
با یک جسد صد بار میمیره
هی بوسه از صورت خون آلود
هی بافشار دستاشو میگیره
هی بوسه پشت بوسه ها شاید
چشمای کودکش یکم باز شه
با مهر و گرمایِ تن مادر
دور از همه جنگاورا باشه
گلوله واسه بچه سنگینه
چه برسه کلتو کلاشینکف
لعنت به نامرد عدالت کُش
تُف بر تمام جنگها هی تُف
سنگین ترین سلاح من اشکه
اشکی که خونِ دلِ مادر بود
ساحل امن کودکی مرده
غرق همون چشمایی که تر بود
سپاس
رضا محمد نژاد عالی
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.