رهرو عشق تو ام
از مسند و سرداری بیزار شدم
چپی و خرقه خود بکندم
کوی تو گریان دوان شدم
به دو عالم ندهم روی زیبای دلارام ترا
به بهشت و دو جنت ندهم به عوض ذره ای نسیان یاد ترا
چه کنم هر چه کنم نتوانم شرح کنم جلوه والای ترا
کی توانم شرح به شمار کنم مهر و لطف ترا
قلب خود کی توانم بیرون کنم عشق ترا
من که مجنون و دیوانه عشق تو ام
چو خورشیدآتش زن خود هر روز بر تو ام
چه کنم چاره کنم دل سوخته ام تحمل بکند فراق ترا
کی شود به رهم از زندان تنم
پرواز زنم بچشم نور ترا
بشوم ذوب بکنم خنده ترا
....................................................
درود به سروران گلم با شعر امام رضا(ع) و این شعر احساس سبکبال بالی میکنم این امر را مدیون سرورسایت استاد بزرگوار و گرانقدرم فکری و استاد بزرگوارم استکی میدانم یک مقدار وضعیت بدنی ام خراب شده دعا برای خوب شدن حالم نکنید فکر کنم دیگه نتوانم دل نوشته بنویسم همیشه خوب شاد و سربلند باشید