شنبه ۳ آذر
|
دفاتر شعر مریم رئیسی اردلی
آخرین اشعار ناب مریم رئیسی اردلی
|
حالا
شبیه هر چه دلت خواست...
شبیه تلاش بیهوده ای هستم
ادعا دارم حضور امروزت برایم تکراری نیست
و شعر هنوز از مصدر "گفتن"
عبور نکرده...
م.اردلی
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.