سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 10 فروردين 1403
  • همه پرسي تغيير نظام شاهنشاهي به نظام جمهوري اسلامي ايران، 1358 هـ‌.ش
20 رمضان 1445
  • شب قدر
Friday 29 Mar 2024
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    جمعه ۱۰ فروردين

    غریبی

    شعری از

    منصور دادمند

    از دفتر دیوان مسعود نوع شعر دلنوشته

    ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۳ ۱۳:۲۶ شماره ثبت ۳۰۰۹۳
      بازدید : ۲۷۷   |    نظرات : ۲۴

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه
    دفاتر شعر منصور دادمند

    گریه کردم از پشت دیوار های بسته بی پنجره
    گریه کردم از خاطره های شیرین مرده
    گریه کردم از عشق بی خاطره
    گریه کردم از یاس و نو امیدی
    تنهایی و بیکسی
    سکوت و انتظار
    گریه کردم بر قلبهای سنگ شده
    بر عاشقان مرده
    معشوقان هرزه
    گریه کردم بر خانه کهریزکها
    گریه کردم بر آیت های بی نشان
    گریه کردم بر تنهایی سید زمان
    گریه کردم بر نخلهای سوخته عشق
    بر باغهای  خشک به خون نشسته
    انتظار باران عشق نشسته
    گریه کردم بر بلبلان عشق
    به غم در مرگ گل نشسته
    گریه کردم بر کسی نیست
     اشک امام رحمه
    عالم آل عبا
    حجت حق
    چراغ هدایت
     خورشید فروزان هستی بخش
    عشق و جان
    کشتی برتر از نوح نبی
    امام غریب و رضا(ع) پاک کند
    میبینم خورشیدگریان سجده کنان
    بر غریبی امام میگرید
    مردم بسیار بسیارگرد رضا(ع)
     فریا یاد رضا (ع)میزنند
    اما کو قلب حسینی(ع)
    کجاست آن تشنه گان عشق و حقیقت
    آن سینه زنان و بلا جویان عاشق کربلایی
    کجاست عاشقان مهرجو و مهر ورز
    کجاست عاشقانی
    چون همت
     حاج احمد
    جهان آرا و چمران
    چرا شیران خدایی شلمچه ناله میکنند
    قلبهایشان با پنجه می درند
    مگر قیامت شده
    مگر حق مظلومی خورده شده
    کاش مرده بودم نا دیدنی ها را نمی دیدم
    کاش آه و ناله مردم نمی دیدم
    ای تیر های سوزان آسمان
    بر قلب من در آید
     نا له ها و اشکهای من به پایان زنید
    می گریم می گریم تا سبک بال شوم
    ازغصه جان به در شوم
    ۹
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0