دوشنبه ۵ آذر
نا کجا آباد شعری از خدیجه زینالی ( مهربانو)
از دفتر غزل نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۳ ۲۱:۳۰ شماره ثبت ۳۰۰۷۲
بازدید : ۴۸۷ | نظرات : ۶۷
|
دفاتر شعر خدیجه زینالی ( مهربانو)
آخرین اشعار ناب خدیجه زینالی ( مهربانو)
|
شش جهت را طی کنم هر سال و ماهی بیشتر
طرح دریا می کشم ، مهتاب و راهی بیشتر
موج ها جسم نحیفم می برند همراه خود
می روم تا ناکجا آباد و .......گاهی بیشتر
خسته ام خسته از این افعال و اعمال بشر
می کشم از عمق دل افغان و آهی بیشتر
سایه ی دشمن ستیزی سنگری سازد تنم
می ستیزم با ستم ؛ سیلِ سپاهی بیشتر
حسِّ من دردی ست خود در سفره ی تنهایی ام
گسترانم سفره ی دل هر پگاهی بیشتر
تور خود بر پهنه ی دل های غمگین پهن کن
ماهی کلکا کم اما ، سفره ماهی بیشتر
بر شب طوفانی و تارم هراس افزوده است
رعد و برقِ خودستایی ، کسبِ جاهی بیشتر
باز بازار حماقت گرم شد مولای من !!!!
حفر کن بر آهِ انسان حلقه چاهی بیشتر
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.