جمعه ۲ آذر
نابود شعری از پگاه بنوان
از دفتر عبور نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۲ شهريور ۱۳۹۳ ۰۹:۵۳ شماره ثبت ۲۹۹۵۶
بازدید : ۶۹۲ | نظرات : ۵۶
|
آخرین اشعار ناب پگاه بنوان
|
از پشت مرا دریدی
آنگاه که روبرویم ایستاده بودی
بخوان به نام من تمام خیابانهای شهر را
و نقاشی چهره عبوسم را بر دیوار غرورت بکش
من شهید سیمای تو بودم
و تو آن دانه تسبیحی که با هر لمسی تیره تر میشد
بزن بر سینه ات سنگ هزار ساله یأس را
و زیر لب اوراد نامفهوم ساحران عشق را زمزمه کن
و انچنانم فراموش کن که انسان آدم را
که آغوشت تا ابد از بوی هوس انگیز موهایم مست خواهد ماند
اگر فراموشم نکنی
از پشت مرا دریدند دستهایت
به هنگامه بیداری صبح
وقتی دم نفسهایت بازدم من بود
وقتی عاشقانه در مردمک چشمت بی دریغ بودم
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.