سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 10 فروردين 1403
  • همه پرسي تغيير نظام شاهنشاهي به نظام جمهوري اسلامي ايران، 1358 هـ‌.ش
20 رمضان 1445
  • شب قدر
Friday 29 Mar 2024
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    جمعه ۱۰ فروردين

    کجایی

    شعری از

    حمیدرضا عاشوری (حامی)

    از دفتر baran نوع شعر ترانه

    ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۰ شهريور ۱۳۹۳ ۲۰:۵۴ شماره ثبت ۲۹۹۱۸
      بازدید : ۵۰۸   |    نظرات : ۱۲

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه
    دفاتر شعر حمیدرضا عاشوری (حامی)
    آخرین اشعار ناب حمیدرضا عاشوری (حامی)

    تو لحظه های بیتابیم کجابودی.
    تواوج دردوتنهاییم کجابودی.
    وقتی ازگریه پر بودم کجا بودی.
    وقتیکه فکر تو بودم کجا بودی.
    واسه برگشتنت دیره.
    با این تنهایی ارومم.
    نه دیگه فکر. دیروزم.
    نه دیگه غرق اشوبم.
    حالا رویای من با تو یه دنیا فاصله داره.
    توخواب بودی ندیدی که.
    چشام واسه تو بیداره.
    کجا بودی که این روزا.
    دوباره اومدی پیشم.
    نه دیگه اون قدیما نیست.
    نه دیگه عاشقت میشم.
    نمیگم از تو دلگیرم.
    شاید این باورش سخته.
    دلم از وقتی تنها شد.
    صدات از خاطرش رفته.
    پشیمونیت یه اجباره .
    تو این روزای بی تصویر.
    تو هم مثل من عادت کن.
    به این تنهاییو تقدیر
    ۷
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0