دوشنبه ۵ آذر
دوبیتی ها شعری از عباس یزدی (طوفان)
از دفتر یادها نوع شعر
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۰ ۱۳:۴۳ شماره ثبت ۲۹۶۵
بازدید : ۱۴۶۲ | نظرات : ۸
|
دفاتر شعر عباس یزدی (طوفان)
آخرین اشعار ناب عباس یزدی (طوفان)
|
1- ای سبو دیگر مکن پروا ز من جرعه ای آسان کند پرواز من
بی سبو من را صبوری مشکل است یا بسوزان یا بکن پر وا ز من
2-
دریا بــه دوش مـومنان معــراج میرفت کوهی به دوش شـــیعیان مـواج میرفت
از هـر طرف امواج نیزه همچـو باران بر نعش سبط مــصطفی گلتاج میرفت
3- قسم بر عـمر کوتاه شـقایق من آن جسمـم که حبسم در دقایق بمن ز آن می بده که لاله گونست که تا روشن شود من را حقایق
4- کربلا را ره گشودند عاشقان هان! چه دیدی ز عاشقان آنجا نشان
نوجوانی مانده آنجا ماندگار زائری دائم شده نزد نگار
5- شکافد سینه شب را خروشم صفیر تیر میآید به گوشم
ز خون خود کنم غسل شهادت کفن در راه حزب الله بپوشم
6- امانت داده بودی پس گرفتی تو گوئی از تن ما جان گرفتی
دلم پژمرده شد بی او چه سازم ازین دنیا تو گلها را گرفتی
7- ما سبزترین رنگ خدائیم سرخیم به رنگ کربلائیم
از قدرت عشق و نور ایمان با صبح سپیده آشنائیم
در ما نبود نفاق و خدعه پیوسته به خط اولیائیم
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.