جمعه ۹ آذر
تو همه وجود منی شعری از منصور دادمند
از دفتر دیوان مسعود نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ شنبه ۸ شهريور ۱۳۹۳ ۱۳:۲۷ شماره ثبت ۲۹۴۹۷
بازدید : ۱۵۰۰ | نظرات : ۴۶
|
آخرین اشعار ناب منصور دادمند
|
تو همه وجود منی
به چشم اشکبارم نگاه کن
به عجز و ناله ام
چطور ترا فریاد میزنم
به شکستن این خانه غم
به دریدن وحشت و تنهایی
به تمنای وجودم نگاه کن
به خواستن با تو بودن
به نشستن در کنار تو
به شگفتن با لبخند غنچه لب تو
به پریدن با تو به رهایی
ای شقایق ای گل عشق ومحبت
ای گل سوختن و خندیدن
ای گل عشق من
ای سرور من
ای معنای من
ای ستاره زیبای قلب من
بیا بر خانه من آشیان بزن
زیبای من تویی
تنها نگاهم تویی
آرزو و رویایم تویی
سلطان قلبم تویی
بیا مست مست نامتم
دیوانه و افسون آن چشمهای زیبای نازتم
بیا به خلوت من
دستی بزن بر قلب بیچاره من
تو همه وجود منی
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.