پنجشنبه ۸ آذر
زن (غزلی قدیمی ،به مناسبت روز دختر) شعری از عادل دانشی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۶ شهريور ۱۳۹۳ ۱۰:۵۱ شماره ثبت ۲۹۴۴۴
بازدید : ۱۰۷۷ | نظرات : ۵۳
|
آخرین اشعار ناب عادل دانشی
|
اندیشه و احساس تو ومن فقط این نیست
زیبایی ی رویای شکفتن فقط این نیست
یک منظره در قاب هوس های خیالی؟
تصویر خدا در حرم تن فقط این نیست
انسان لغتی پاک تر از شبنم گلهاست
بوییدن مستانه ی لادن فقط این نیست
از شرم شده چهره ی لاله همه رنگین
پرپر شدن غنچه ی گلشن فقط این نیست
در راه حقیقت قدم آرام بزن چون
تازاندن بی وقفه ی توسن فقط این نیست
با روشنی یِ مهر به دل شعله برافروز
روشن شدن از آتش خرمن فقط این نیست
بشکن قفس شهوت و با عشق رها شو
تا خوب ببینی هنر زن فقط این نیست
لذت نبر از بستن پرهای فرشته
پایان تو خاک است نه قطعن فقط این نیست
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.