جمعه ۹ آذر
دیوانه منم شعری از منصور دادمند
از دفتر دیوان مسعود نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۳ ۱۶:۰۲ شماره ثبت ۲۹۰۱۹
بازدید : ۵۸۶ | نظرات : ۳۲
|
آخرین اشعار ناب منصور دادمند
|
دیوانه منم
تیشه به فرهاد منم
بیگانه به عشق فرهاد منم
ملحد بر دار منم
منصور منم
عاشق مهر منم
ذره ای از پر تو نور منم
زنده به نور منم
دیده پرده فتاده سبوح منم
دیده به چهار نور منم
دیده به مرگ و قبر منم
تر سان و گریان منم
استخوان شکسته در قبر تنم
دیده به دروازه حور و گلشن منم
به عزا به نور با نور شدم
به تیر باران در خانه بلا شدم
گواه از نور
در بغل نور شدم
اشک بر تنم از نور شدم
به غمش
فرار از نور شدم
آتش زن عشق و میخانه شدم
رهسپار برهوت
دیوانه و مجنون شدم
سینه زن عاشورا شدم
معجزه بر تیغ
غریب و تنها شدم
فریاد و شکوه بر جان شدم
Ndni fi ]ihv k,v lkl
fi uch fh k,v fh ]ihv k,v anl
fi jd vhvhk
nv fyg k,v anl
fi yla
Tvhv hc k,v anl
ja ck uar , ldohki anl
vis\hv fvi,j anl
|