جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر سمانه نوری ( میترا )
آخرین اشعار ناب سمانه نوری ( میترا )
|
تــو ، گمشده ترين
تكه ي پازل ِ جان مني
اين نيمه جان
با تــو كامل مي شود
.
.
.
زن بودن هنر است
وقتي
مردي كه اين نوشته ها را مي خواند
" تــو " باشي . . .
پ . ن :
تـو را قسم به جان ِ شعرهايم
زودتر بيـــا . . .
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.