سه شنبه ۲۲ آبان
جان شعری از منصور دادمند
از دفتر دیوان مسعود نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۳ ۱۵:۴۶ شماره ثبت ۲۸۹۸۶
بازدید : ۳۳۸ | نظرات : ۳۴
|
آخرین اشعار ناب منصور دادمند
|
چشم دلم پریشون شد
خاطر لیلی دگرگون شد
ترس من از دیده پر خون شد
رفتن لیلی چه چانسوز شد
باغ دلم برهوت شد
بلبم خفته به خواب گل جون شد
پنجره ام بسته به خون شد
راه دلم از آتش پر جون شد
سر فتاده تن غرقه به خون شد
بال پرواز دلم
سوخته از جون شد
خاکستر و ناله زن باد
به عشق جون شد
غم به دلم فراق جون شد
دیوانه شدن به ناله جون شد
خاطر فرخنده دلم
اشک جانسوز شد
نور بر ظلمت من
از جون شد
آب حیاتم ذکر جون شد
رستی من نظر از جون شد
پستی من بستن پلک از جون
ساقی عشق من
جامش لبریز از
عقرب پر جون شد
با خنده اش جامش
شیرین به عسل به جون شد
عهد من بر عشق
مهر به خون شد
دل من خنده به دل دلسوز شد
مرثیه عشق جانسوز شد
اشک من بر غریبی
پر سوز شد
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.