شنبه ۳ آذر
رباعی: وقتی که یواش... شعری از داوود خانی لنگرودی
از دفتر رباعی نوع شعر رباعی
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۳ ۱۲:۱۶ شماره ثبت ۲۸۸۴۵
بازدید : ۱۰۰۳ | نظرات : ۲۲
|
دفاتر شعر داوود خانی لنگرودی
آخرین اشعار ناب داوود خانی لنگرودی
|
هرچند از خرداد و برداشت گندم عبور کرده ایم، اما...
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.