با سلام
این اولین کار نیمه جدی من در قالب طنز است امید که قبول افتد
گفت شیخ ما که ملا می شوم گفتم زرشک !
چون شدم ملا توانا می شوم گفتم زرشک !
از دروغ وفتنه و نیرنگ وصد ها کار بد ،
شک نکن ، روزی مبرا می شوم گفتم زرشک !
گفت من ملای رومم ،شیخ صنعان ،بوالعلا ،
بلکه بهتر نیز از این ها می شوم گفتم زرشک!
می پذیرم عدل را تا داد مردم را دهم ،
در میان خلق آقا می شوم گفتم زرشک!
می کنم خیرات از پولی که می دادم نزول،
در میان خیّران جا می شوم ،گفتم زرشک!
مشکلات جملگی را یک شبه حل می کنم
، یک تنه همچون مسیحا می شوم گفتم زرشک!
من انیشتین زمانم می شکافم هسته را ،
هسته ای تر از اروپا می شوم گفتم زرشک!
مدرک استادی ام را می فرستم "هار وارد"،
صاحب کرسی وامضا می شوم ، گفتم زرشک!
خلق خواهم کرد کار بیشماری ای جوان!
پیر هستم ، لیک برنا می شوم گفتم زرشک!
درد بسیار است اما من به نیروی خرد ،
درد هاتان را مداوا می شوم گفتم زرشک!
گر بیفتم در میان آتش اعمال خود ،
شامل " بردأ سلاما " می شوم ،گفتم زرشک!
ریزه خوار شعر من سعدی وحافظ می شوند
، شاعری فحل وتوانا می شوم گفتم زرشک!
شاه بیت این "گپ و گفت" ام ، فقط آزادگی است!
بعد از این "آزاده" معنا می شوم گفتم زرشک!
به استقبال طنز واره ای از وبلاگ گپ وگفت مهندس الماسی
وخطاب به خود مهندس که در وبلاگ خودرا شیخ می نامد
گفت پیکان چون تویوتا می شود گفتم زرشک!