شنبه ۲۶ آبان
سفر عشق 2 شعری از منا آراسته
از دفتر شعرناب نوع شعر
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۰ ۱۱:۰۰ شماره ثبت ۲۸۲۳
بازدید : ۱۶۰۴ | نظرات : ۵
|
آخرین اشعار ناب منا آراسته
|
\"آری!
آغاز دوست داشتن است...............\"
آغاز سفری دور
در کوچه های تاریک روزگار
با وحشتی از آینده
دست هایم را بر گریبان غم گرفته
و چشمان ترا رهنمای زندگی ام
می کنم
در بیابان سرد قلبت
تنها سایه ات را پناه گاه می خواهم
آه!
که دیگر پاهایم رمق ماندن در سیلاب اشکهایت را ندارد
نه..........
دیگر نه
من تو را به عشق وا می گذارم
خود را در هوس نگاهت غرق می کنم.
به درستی
این است سفر عشق.
تاریخ 14 جدی 1389
منا آراسته
+ نوشته شده در 89/10/15ساعت 11 توسط منا
|
39 نظر
لباس های اشک آلودم را بر می دارم
وساک غربت را بر دوش می گذارم
با قدم های ابهام، دل از خانه ی امید بر می کنم
به مهربانی مادر بدرود می گویم
دستانم می لرزد
نغمه های ای کاش در ذهنم خانه می کند
ای کاش
صدایی التماس ماندم را داشته باشد
ولی ....
بی هیچ صدایی بدرود میگویم
و می روم تا عشق را درودی برسانم.
تاریخ : 14 جدی 1389
مناآراسته
|
|
۱ شاعر این شعر را خوانده اند
Guest
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.