جمعه ۲ آذر
چشمانت شعری از رضا محمد نژادعالی
از دفتر دلنوشته نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۲ تير ۱۳۹۳ ۲۰:۲۷ شماره ثبت ۲۸۰۳۳
بازدید : ۱۰۹۷ | نظرات : ۷۴
|
دفاتر شعر رضا محمد نژادعالی
آخرین اشعار ناب رضا محمد نژادعالی
|
به یاد دارم روزی را که
تو از من
تمام دنیا را میخواستی
به یاد دارم همان لحظه...
من تورا دیدم...و چشمهایت را
که تمام دنیای من بودند
میسرودند
از خورشید و آسمان
واز هرچه زیبایی
چگونه میتوانستم تمام دنیارادر اختیارت بگذارم
وقتی
چشمهایت تمام دنیا بود
با تشکر
رضا محمدنژاد عالی
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.