جمعه ۹ آذر
تویی جان به گلستان من شعری از منصور دادمند
از دفتر دیوان مسعود نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۲ تير ۱۳۹۳ ۱۳:۵۸ شماره ثبت ۲۸۰۲۰
بازدید : ۳۵۱ | نظرات : ۱۷
|
آخرین اشعار ناب منصور دادمند
|
تویی زیبای من
تویی معنای من
تویی جان به گلستان من
...........
منم پروانه تو
به شمع مستان تو
هستی به مستی تو
.............
تویی صفای من
تویی شفای من
تویی مبنای من
........
من آن نورم
که به نام تو
فروغم
به مهرت افزون بر فروغم
.........
تویی جانان من
هم غم دلدار من
عشق بی همتای من
..............
من آن کوهم
که به نام تو
میلرزم
می ترسم
می شکنم
..........
صاحب تویی
مهر تویی
قدرت و جان تویی
........
منم آن ابرآسمان
که به نام تو
می گریم
چو ابر بهاران
الغوث و حمد به رعد میزنم
می لرزانم زمین را به قیامت
............
عشق تویی
معشوق به عاشق تویی
عاشق به معشوق تویی
..............
منم آن دریا
که به نام تو
طوفان میزنم
موج های سر به آسمان میزنم
به نغمه عشق ترا فریاد میزنم
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.