يکشنبه ۲۷ آبان
جوانه ... شعری از منوچهر مجاهدنیا
از دفتر خاکِ تشنه نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۸ تير ۱۳۹۳ ۰۷:۳۵ شماره ثبت ۲۷۷۹۴
بازدید : ۶۴۰ | نظرات : ۱۵۸
|
دفاتر شعر منوچهر مجاهدنیا
آخرین اشعار ناب منوچهر مجاهدنیا
|
جوانه های تابستان
در برگ ریزانِ پاییز
جامه ها زرد
خالی از سبزینه
بلندترین شاخه
سرِ بر ابر می ساید
تا فصلی دیگر با جوانه ای نو
شاید ...!
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.