سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

دوشنبه 4 تير 1403
    18 ذو الحجة 1445
    • عيد سعيد غديرخم، 10 هـ ق
    Monday 24 Jun 2024
      مقام معظم رهبری سید علی خامنه ای و انقلاب مردمی و جمهوری اسلامی ایران خظ قرمز ماست. اری اینجاسایت ادبی شعرناب است مقدمتان گلباران..

      دوشنبه ۴ تير

      آوازي بر غزل جناب رضا حيدري نيا

      شعری از

      محمد جهانگیری

      از دفتر شعرناب نوع شعر

      ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۰ ۰۳:۳۴ شماره ثبت ۲۷۷۳
        بازدید : ۷۱۸   |    نظرات : ۱۳

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه

      این آواز در  بیات ترك از مشتقات دستگاه شور می باشد.

      آدرس آواز :

                                   حتما لينك را كپي كنيد
      http://www.persiangig.com/pages/download/?dl=http://songer59.persiangig.com/audio/%D8%B1%D8%B6%D8%A7%20%D8%AD%DB%8C%D8%AF%D8%B1%DB%8C%20%D9%86%DB%8C%D8%A7_mixdown.mp3



      اميد كه گوش خراش نباشد
      ....................



      شرح شعر :

      مارابه غم بی تو شدن چون که جگر نیست
      با ما به مدارا شو جز این راه دگر   نیست                                        
      انــکار نگاهـت چو  مرا بار ِ گـــران   است
      جهد  از پی آن  نیز بجز خون جگر  نیست
      بر زلـف توام بنــدی و دل بـند  تــو   دارم
      در دام تو است این دلم آزاده اگــر نیست
      بر آن مــژه و  چشم و بــر آن قــامت بالا
      درمانده هر آنکو چو  من آینده نگر نیست
      زاهتتد به مــرادیم به  هر آنچه که دادیم
      جنت همه ازآن تو ،گرهست و اگرنیست
      تا وصــل نگیریم ، کــم از اصــل نگیــریم
      کین دلشده راضی به هر اما و اگر نیست
      وصلش به رضــا وعــده مــده از پی فـردا
      کین عمرگهی هست وبه یک گاه دگرنیست


      ۰
      اشتراک گذاری این شعر
      ۲ شاعر این شعر را خوانده اند

      Guest

      ،

      طاها محبی (حزین)

      نقدها و نظرات
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0