يکشنبه ۲۷ آبان
بهشت اردیبهشت ( از کتاب نغمه های توحید) شعری از فرهنگ باریکانی (صالح)
از دفتر باریکان نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ ۱۸:۴۶ شماره ثبت ۲۷۷۱۱
بازدید : ۱۰۱۱ | نظرات : ۳۷
|
دفاتر شعر فرهنگ باریکانی (صالح)
آخرین اشعار ناب فرهنگ باریکانی (صالح)
|
ساقی بیار ساغر اردیبهشت را
در پهنه حیات بپا کن بهشت را
می را ز عرش کبریا به بر بندگان فرست
با رحمتت ملایک نیکو سرشت را
مطرب کجاست تا که نوازد چغانه ای
از یک کرشمه ات بسراید سرشت را
معشوق اگر به اشارت خود جان ما گرفت
جان میدهد صبای دگر سنگ و خشت را
عاشق برای دیدن معشوق لحظه ای
می گشت کوی و برزن ودیر و کنشت را
دل میکند طلب به غلط جام جم ز ما
گر یار با من است طلب از دیگران چرا
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
شعری زیبا و دلنشین خواندم