يکشنبه ۲۷ آبان
تشنه یاران شعری از هدیه قادری( مهتاب)
از دفتر دل واژه نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۰ تير ۱۳۹۳ ۰۹:۲۵ شماره ثبت ۲۷۶۵۳
بازدید : ۵۳۰ | نظرات : ۶۸
|
دفاتر شعر هدیه قادری( مهتاب)
آخرین اشعار ناب هدیه قادری( مهتاب)
|
بیایید ، بیایید ، جَمیعِ تشنه یاران
بِشویید، بِنوشید زِ آبِ چشمه ساران
بِگویید ،خوش آمد بهارِ فیض و رَحمت
بِخواهید زِ لطفش نه صد چاره، هزاران
حُلولَش، مبارک، چه ماهِ پرشکوهی
که درها ، گُشوده ، برای حَق گُزاران
چه بَزمی، چه شوری ، به قلبِ زاهدان است
چه یاری، نگاری ، خدایِ بی قراران
چو شبها ، برآرید ، دستِ اَنابه شاید
به جودَش ، بِبَخشد ، گناهِ توبه کاران
بِخوانید ، دُعایی ، چو " ربّنا " بِگویید
بِخواند، بیایَد ، به قلبِ روزه داران
به اِحسان، بِگیرید ، دستِ نیازِ طِفلی
بِجویید، بیابید ، دَوایِ غَمگُساران
به هرکَس ، به وُسعِ پیاله اش بِبَخشند
گُشایید ، دِلِ خود ، بَهرِ نُزولِ باران...
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.