خزان
چوب لای چرخ بهار گذاشته است
با شاخه ای بی برگ
.....................................................................................
تکه های گوشت
کارد تمیز می شود
با پیشبند قرمز
.........................................................................................
هنگام بارش باران
ناودان جالبی شد
شکاف دیوار
..................................................................................
پریسکه:
...
....در بعضی جانداران
...
.......................بال تنها
................................آنان را
...
.......................................پرنده می کند!
............................................................................
پریسکه:
صید می شود
تا مروارید
ارزش پیدا کند
صدف
..............................................................................
چشم هایت را سایه می زنی
تا خورشید ماندن آنان را ثابت کنی!
..............................................................................
احسنت
پریسکه های زیبایی خلق کردید