جمعه ۲ آذر
خوب شد شعری از ژیلاراسخ
از دفتر واژه های تنهایی نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ شنبه ۷ تير ۱۳۹۳ ۰۰:۲۱ شماره ثبت ۲۷۵۶۴
بازدید : ۸۸۲ | نظرات : ۳۵
|
|
خوب شد ،
پروانه هــای ِ خیال
گریــزانند ،
از هجمه ی ِ سئوال
خوب شد رفتم از،
خودم به خدا
شکستم ترا و ،
آن مترسک ِکال!
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.