بغـض من شکستنـی نیست ، وقتیکه تو باشی پیشم ، عمر من حروم نمیشه
بسه دیگه این جدایی ، این سکوت و بی صدایی ، بی تو شب تموم نمیشه
واسه تـو که بـهترینی ، اولیـن و آخـرینـی ، جـونِ تـازه ای مـی گیـرم
سهـمِ مـن چـرا عبوره ، از یه راه دیگه بی تو ، شک نکن بری مـی میرم
بی تو دلخوشـی نـدارم ، شـب و روزِ مـن همینه
حتی عکسی پیشِ من نیست ، که چشام اونو ببینه
تو خـدای رو زمینـی ، کـه بـری تمـومه کـارم
تپشـی دوباره هستـی ، واسـه قلـبِ پـاره پـارم
ببین از غروب چشمات ، به شبِ سیاه رسیدم ، به شروعِ این دو راهی
واسـه عشـقِ بـی اراده ، قـلبِ مـن محاکمه شد ، با تمومِ بی گناهی
حـالا از فاصـله کم کـن ، دستـمو بازم بگیر و ، نذار از دوری بمیرم
به خدا طاقت ندارم ، تو یه نیم نگاه به من کن ، که هنوز اینجا اسیرم
بی تو دلخوشـی نـدارم ، شـب و روزِ مـن همینه
حتی عکسی پیشِ من نیست ، که چشام اونو ببینه
بغـضِ من شکستنی نیست ، اگه تو بمونـی با من
نـازنیـن بیـا که بـا تو ، همـه شـادیـا باهـا من
محمد رضا لطفعلی آینه (دل نواز)
23/08/1392 ساعت 2 بامداد
ترانه سرا و خواننده : محمد رضا آینه
آهنگ و تنیظم : مهدی نادی صفایی
استدیو آوای آبی